tisdag 24 januari 2012

panik...??!!

Känner lite småpanik komma...ska på röntgen på torsdag..
Ja, den är jag inte nervös för, men tänk om dom inte hittar nått fel??Kanske tror att jag inbillat mej allt??
Fast så kan det ju inte vara heller..vart skulle då svullnaden komma ifrån, knaket och braket som kommer när jag går...Å framförallt smärtan??
Inbillningsnervositet..finns det något som heter så OCH hur många poäng är det värt på WORDFEUD..:)

LCHF-en flyter på, tänker inte längre på att jag "bantar".Köpte lchfbröd på ICA härom dagen och det va riktigt gott...I am a sandwich lover!!!
Till middag idag åt jag grillade kotletter med vitlöks bearnaisesås..mumma va dä!!

*********dagens foto**********


Ett annorlunda porträtt på Ella men jag gillar det skarpt..:)
Hårda skarpa kontra det mjuka söta ansiktet.

Sov gott!!
  kram

3 kommentarer:

  1. Jag behöver din peppning nu! Har fuskat med maten idag och med tanke på att sista ciggen inhalerades nyss lär det inte bli lättare imorgon. Den när köppen kan nog vara nödvändig.. :)

    SvaraRadera
  2. Det måste ju vara nåt fel om det knakar och brakar när du går...plus att det svullnar trots vila...du ska se att de fixar till felet lätt som en fjärt och att du snart springer runt i spåret =))
    Fotot på Ella är i min stil =))Förstorningspotential om du frågar mig =))
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Nu kan du vinna ett Hemligt Paket Värde 700 kr !
    Skriv bara att du är med. Enklare tävling finns inte.
    LYCKA TILL!

    http://overleva.blogg.se/2012/february/vinn-ett-hemligt-paket-varde-700-kr.html

    SKÖNT förresten att LCHF verkar gå bra :) Du ska se att det fixar sig med röntgen osv=)

    KRAM

    SvaraRadera