fredag 13 januari 2012

...Å D Ä R G I CK S T A R T S I G N A L E N ....

DAGENS MAT:

frukost= 2 ST STEKTA ÄGG & 2 ST SKIVOR BACON
lunch   = KÖTTFÄRSSÅS m KOKTA GRÖNSAKER
middag= KYCKLINGFILÉ m STEKTA KANTARELLER,BACON,LÖK & MAJS i en gräddig sås.

             MELLANMÅL ÄR VIKTIGT
 Idag har det bestått av ost & skinkrullar.

Grönsaker till alla måltiderna och mycket vatten har druckits.

Detta kanske inte är så JÄTTEINTRESSANT för er läsare , men för mej känns de gott att skriva ner lite tankar å så...
Första dagen, eller första veckan är alltid den enklaste...MEN JAG ÄR I GÅNG och tar dagen som den kommer..:)
SAKNAR promenaderna, men snart hoppas jag dom är igång..

Glömde dock en viktig bit i morse..eller kanske förträngde jag det med flit...
VIKT, MÄTNING.....fasansfulla saker men jag måste göra de.

Annars har det varit en ok dag, svullnaden har lagt sej NÄSTAN helt. Virknålen går varm och mössor produceras när jag inte gör annat än sitter på r-va..:)

Dagens foto blir en tillbakablick fån sommaren så här i vintertider.


**^^¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨**^^¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨**^^
                                          Ha en skön helg!!
                                        kramen från mej...

1 kommentar:

  1. Ställ gärna frågor i frågestunden som kommer upp kl.22. Hinner tyvärr inte svara på alla i respektives bloggar. Hur mycket jag än vill.

    KRAM!

    SvaraRadera