torsdag 12 januari 2012

i morron så..

smäller det..:)..-Nej då, har bestämt mej så frukosten i morron blir en smarrig skink-&ostomelett!!
Ska sätta mej i morron bitti och hitta lite nya LCHF-recept, har ni några bra och goa så skriv gärna ner dom till mej.
Delar med mej av lite av varje här framåt vad det lider...vi får se..:)

Kollade på andra av snittet av BL idag och jag är superimpad!!Men hur är det möjligt att han tappat 16,1 kg på en vecka..??Ja, promenader är inte så tokigt ändå..:)Heder åt deltagarna!!

Å som ni redan vet så fotar jag ju allt och inget, så mycket foton av olika de slag kommer det att bli.
Nu ska jag ta natta och imorron bitti ger jag mej själv en "kick in the as"
Bjuder på ett foto av min fina hittekatt..

              K I N G A R T H U R


Ha de gött!!
kram från mej...

2 kommentarer:

  1. Pepp, pepp, pepp! Nu ska vi bli hälsosamma o smärta! :) Vi får väl peppa varandra.

    SvaraRadera
  2. Ja men absolut!!Har du dragit igång du med??

    SvaraRadera