tisdag 17 januari 2012

.........

....Ja, då blir jag hemma 2 veckor till då....Hade banne mej lust och grina och tycka synd om mej själv där en stund...MEN det blir ju som sagt inte bättre!!!

Jag är tacksam för att jag fått komma till en farbror D som tar tag i problemen och inte skjuter det åt sidan.Nu ser jag fram emot nästa torsdag och sen se vad röntgen bilderna säger.

En bra LCHF-dag i dag mä..:)ÄR lite trött på pannbiff nu som jag ätit i tre dagar..:(
I morron blir det kycklinggryta.

**¨¨¨¨¨¨***¨¨¨¨¨¨**DAGENSFOTO**¨¨¨¨¨¨***¨¨¨¨¨¨**



Jag längtar efter mina & Tuvas fototurer...hon gillar detta lika mycket som mej..:)Förhoppningsvis följer Felice oxå med, nu när hon fick en riktigt fin kamera i julklapp...Eller hur Disa..??<3

Sov så gott!!
     kramen från mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar