söndag 24 april 2011

uppblåst..

Stora grillpremiären är gjord!!!Bara för att det var första gången för i år så blev det naturligtvis massvis med mat,kyckling, korv, hamburgare, grillspett till min små änglar och sen en massa tillbehör.Supergott va det!!
Magen va som en uppblåst ballong efte rmen det var det värt...=)
Tänk att man kan sitta ute till kl nio på kvällen den 23 apriloch att det va varmt ända tills då...lovely!!

Nu känns det ju som att påsken är över för denna gången.....men den sätter ju sina spår en rätt lång tid efter....GODIS!!-Ja allt godis som barnen får i sina påskbrev finns ju liksom kvar.Hur ska jag kunna låta bli det tro...=)Kanske kan jag smaka bara en då...=)

Mina morgonpromenader har jag fortsatt med, men denna helgen så  har dieten inte hållits till punkt & pricka kan man säga.Tar nya tag nu med en gång!!

Man kan i stort sett köpa vad som helst nu för tiden,varför kan dom inte uppfinna något "medel" mot att inte bli sugen på skräpmat och godis???
Får nog komma på det själv och ta patent på denna vara...=)

En solig påsksöndag idag och den ska tillbringas ute.
Ha en bra dag alla.
Ta hand om varandra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar