fredag 29 april 2011

Må bra dag!!

Må bra, stanna upp en stund varje dag och reflektera över dagen,hitta din egentid,vänd dej till en god vän som är ärlig och fråga efter hur hon/han upplever dej,var noga med kosten och sömnen,ha fysisk aktivitet ca 30 min varje dag så hjärtat får arbeta...
Listan kan göras jättelång om våran hälsa och välmående....MEN tyvärr så efterlevs inte det här hos alla..
Varit på en föreläsning ang vårt välbefinnande idag och allt hon pratade om är så sant!!!
Jag ska verkligen försöka ta till vara på dessa "goda råd", som man egentligen redan vet,stoppa bort alla måsten för en stund och ställa frågan:MÅSTE du göra detta just nu???
FÖR vem måste du göra detta just nu???

Här är några foton jag har tagit ute i skogen under en liten stund av egentid.



Många goda råd men ack så värdefulla!!

Mina fyra LCHF-dagar har gått som på räls,jätteglad är jag!!
Va ute en promenad i morse och tyvärr fick jag ett stort j-la skavsår...grr!!Får väl gå spåret barfota i morgon då...=)

Nu är det äntligen helg..och jag är LEDIG!!Fylla släpkärran med en massa skräp står på tur och på söndag ska vi naturligtvis "majja"!!

Ha det gott alla och på återseende..=)

1 kommentar:

  1. Vilka fina kort :) inte kul med skavsår,men hoppas det snart är läkt,fast det där med barfota är nog inte så dumt-du har väl sett de senaste träningskorna som ser ut som tåstrumpor!! Va de hetter på...
    Men heja på dig i ditt LCHF:andet :)
    kram Camilla

    SvaraRadera