onsdag 27 april 2011

Löjtnanshjärta i mitt hjärta...

Underbara löjtnanshjärtat blommar redan!!27/4 och jag har plockat in en bukett som så fint står på köksbordet tillsammans med körsbär-& syrenkvistar.
Nu är det vår på riktigt,kanske kan man säga att det är försommar snart.Den här tiden på året är nog den jag gillar allra bäst,alla träd blir gröna och blommorna ploppar upp en efter en..
Å blommor det älskar jag...



Här är några andra små vårblommor som jag fotat tidigare under våren.

Har varit en hektisk dag idag,möte på jobbet, en tur till Säffle för att köpa lite nya vårkläder till småtjejerna.Växer så det knakar gör dom...=)Hem mot våran stad igen,handlat mat och det var välbehövligt.

Min LCHF-dag nr "2" har flutit på finfint.
Frukost:ost & skink omelett
Lunch:kycklingfile,sallad & vitlökssås
Middag:Kassler, fetaost & sallad.
Har slarvat med mellanmålen idag
så just nu äter jag ost&skinkrullar
med tzatsiki till.

Jag måste bara tala om att jag är supernöjd med mej själv...i hela mitt 38-åriga liv så har jag tuggat på naglarna,äckligt eller hur...men jag har försökt med det mesta innan och inte lyckats
MEN NU, helt plötsligt så har jag inte bitit på dom på flera veckor.Så idag har jag för första gången köpt mej nagelfilar och ett fint nagellack.
Så ni förstår vad jag känner mej duktig...=)

Summa sumarum=en bra dag idag alltså
å i morgon kommer en ny bra dag!!

Ha det gott alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar