tisdag 26 februari 2013

Känner..

mej glad idag på nått vis, inget speciellt har inträffat utan jag har nog en helt vanlig bra-dag..:)
Maten har funkat bra och jag tror att mina ben kommer ömma imorron...Å det välkomnar jag.

Har legat och läst om andra människors viktresor och en del är ju helt enormt duktiga. Vilken känsla det måste va att på egen hand gå ner 50 kg i vikt. Bara med hjälp av kost & träning. Vilken dröm!!
Min högsta önskan nu är att få va en av dom människorna..

Tänk va kul att bara kunna gå in i en vanlig klädaffär och handla en snygg sexigt outfit..
Nu blir det handlat på "BIG " klädaffärer, helt ok kläder men det är inte roligt när kläderna sitter som nån kastat dit dom..

En dröm och ett mål jag har är att kanske kunna hamna just där, att man kan handla nått snyggt kanske till sommaren, utan en massa x framför l:et...
Jag kommer aldrig att bli trådsmal och det är heller inget som skulle passa min kroppsform, men jag vill gärna ha en tränad och framför allt en snygg hållning på kroppen.

Lite tankar så här på kvällskvisten innan jag somnar...❤

Maten har suttit som ett smäck idag
och en nöjd Pernilla går och lägger sej nu

❤love❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar