torsdag 28 februari 2013

Det man inte...

ser har man inte ont av sägs det..
Men det beror ju helt på vad det gäller..

I morron ska jag åka till badhuset med mina småtroll OCH då vet ni kvinnor att vissa saker måste fixas till..
Med det vill jag säga..BIKINILINJEN!!

Hur j-la lätt är det när man inte kan se riktigt tror ni..
Tror inte att det bara är jag som har dom problemen, tror bara att det är jag som är dum nog att skriva om det..:)
Fingertoppskänsla kallas det man måste ha då OCH den är jäkligt bra på mej efter många års erfarenhet!!

Detta måste ju oxå ingå i ett av mina delmål i min viktresa...
Att kunna se vart f-n jag sätter hyveln

Jag är inte riktigt som alla andra, underliga funderingar MEN helt tagna ur min verklighet..:)
Nu är det sovdax för mej..OCH för dom som undrar så åker jag stolt till badhuset imorron eftersom min fingertoppskänsla sitter som smäck!!

Å glöm inte, man kan ha ont av det man inte ser...

❤just saying❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar