måndag 25 februari 2013

Jävligt...

gött och känna känslan av mjölksyran spruta i armar och rygg idag!!
Fick ett träningsprogram idag som såg jäkla bra ut.
Har ju inte rört mej på nästan 2 v, så med en stadig äggfrukost drog jag & Felice till gymmet 8.30 imorse
I LOVE IT!!

Hade varit kul att anta utmaningen som började igår, men sista v är jag i Sälen och då missar jag ju en del..
Kanske blir det fler utmaningar..?

Jag kör på med kosten och det verkar funka. Jag mår bra, måttbandet säger att det minskar lite här och var..:)
Kanske skulle ställa sej på vågen?

Dagens matintag:
Äggfrukost
Kasslergratäng m blomkål
Köttfärsröra m fetaost & grönsaker
Kvarg m kockos & en tsk funlight
Hallon & mangosmoothie

Denna v blir det core & gympapass + träning på maskinerna

ENJOY LIFE❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar