tisdag 3 maj 2011

- minus!!??

Minusgrader,hagel & snö...ja,så kan det va den 3:e maj..tydligen..
Fast bakslag borde vi ju vara vana vid förstås..
Var tog värmen och solen vägen tro??
När kommer den tillbaka??
Läste i NWT att större delen av Värmland vaknade upp till ett vitt landskap i morse, så illa var det ju inte här i alla fall..
Detta är dagens negativa minus...


Var ute på en skogstur på kvällskvisten,riktigt gött var det ute då.Inte alls lika kallt som det varit tidigare under dagen.Solens sista strålar värmde skönt...
Det är så fridfullt och strosa runt i skogen.Jag ska väl erkänna att jag inte gärna går dit utan min "livvakt" Älsa,får någon sorts "obehagskänsla" när jag går helt själv,men är hon med så njuter jag för fullt.

Har även hunnit med en snabbrenovering av köksstolarna under veckan.

Före
Efter.
Jag blev riktigt nöjd!!

Nu till veckans positiva minus!!


 Jag är supernöjd...äta så mycket gott och ändå tappa några kilo!!
Nu är det en ny vecka och ny planering som gäller,så hoppas jag på positivt minus nästa tisdag igen.

Nu ska jag kura ner mej i soffan en stund.
Ha de gott alla!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till viktminskningen eller snarare raset!! 3,2 kg är ju jättemycket på en vecka!!
    Vad snygga stolarna blev :) tänk vad färg kan göra underverk.
    Skulle också vilja ha en Älsa med mig i skogen,nu när man sett både varg och vildsvin...känns tryggare att springa nåra varv runt huset ;))
    kram

    SvaraRadera
  2. Nice stols!! Å vill ni verkligen veta var värmen är??

    I HOLLAND ;)

    SvaraRadera