tisdag 23 april 2013

Ja, så är det...

Kan faktiskt säga det nu..Jag är stolt & nöjd över mej själv!!!
Skrytigt? Ja så kanske nån tycker men det bryr jag mej inte om..:)
Har haft mitt gymkort i 3 månader nu OCH jag har tränat 3-5 gånger per vecka.
Från NADA träning till att jag tyckte det började kännas super roligt tog inte många gånger.
Sen är det så jäkla trivsamt nere på Energy balande och jag märkte fort resultat på min obefintliga kondis.
Nu orkar jag köra olika pass, lyfta tungt utan att det känns som ett avlivningsförsök..:)

Min egen lchf-variant rullar på den oxå. Har ej vägt mej men det har försvunnit en del cm.

Funderar på om jag ska öka på ytterligare och va med i utmaningen nu oxå..

Känslan av välmående va längesen jag kände men nu är den där❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar